4 claus per a digitalitzar la teva assessoria amb èxit

Publicado por: Cristina Cañas on 16/5/2019

Les assessories i despatxos professionals breguen amb una idea de negoci tradicional i d'escassa modernització en molts casos; i, per això, una de les claus de l'èxit es basa en estar preparat per a adaptar-se al canvi. El mercat i les necessitats del client marquen els nostres objectius de negoci i per això aquelles assessories que sàpiguen abandonar la seva zona de confort i adequar els seus serveis a les necessitats actuals. 

El nou client és digital, per la qual cosa és fonamental adaptar els processos interns a les noves tecnologies per a, no només mantenir-se sinó prosperar, canviant els seus models de negoci. 

Leer más

Topics: a3ASESOR, Wolters Kluwer, gestió documental, digitalització, solució de gestió

Com controles els costos i despeses de la teva empresa

Publicado por: Cristina Cañas on 9/5/2019

Aconseguir el control de costos i despeses resulta en molts casos molt complicat per a la pime, hem de tenir en compte que perquè aquest control sigui efectiu no només hem de tenir el control de les despeses sinó que hem de poder elaborar pressupostos basats en dades que ens permetin millorar i ajustar la nostra inversió.

La política financera d'una empresa no només basa la seva rendibilitat en la reducció de despeses sinó que ha d'optimitzar la utilització dels seus recursos per a augmentar la rendibilitat i poder tenir així un creixement òptim. 

La pime confon en molts casos despeses i costos, mentre que el cost es relaciona de forma directa amb el producte que fabriquem o comercialitzem, la despesa està relacionada amb la comptabilitat de l'empresa i hem de saber diferenciar els diferents tipus de despeses que tenim en la nostra empresa, alguna cosa que ja expliquem en l'article del nostre blog “5 claus per a gestionar les despeses de manera eficaç” 

Leer más

Topics: a3ASESOR, a3ERP, Wolters Kluwer, despeses, gestió documental, costos, solució de gestió

6 canvis en la presentació de la Renda 2018

Publicado por: Natalia Martínez on 7/5/2019

El passat 2 d’abril de 2019 va començar oficialment la Declaració de la Renda i Patrimoni 2017/2018. Els contribuents podran fer la declaració dels seus ingressos el passat exercici al llarg dels 3 mesos següents (fins a l’1 de juliol de 2019). Com cada any, aquesta campanya de la Renda porta novetats i canvis que és necessari conèixer, us presentem alguns d’ells a continuació.

Leer más

Topics: a3ASESOR, Wolters Kluwer, Renda 2018, a3ASESOR | ren, AEAT

L’obligació del registre de jornada dels treballadors

Publicado por: Cristina Cañas on 2/5/2019

 A partir del 12 de maig de 2019 el registre horari de jornada laboral serà obligatori per a totes les empreses; l’entrada en vigor d’aquesta nova llei busca complir amb el dret de tots els treballadors a conèixer la durada i distribució de la seva ordinària de treball, així com el seu horari.

Leer más

Topics: a3EQUIPO, gestión del tiempo, Wolters Kluwer, gestió del temps, registre horari, registre de jornada, a3gestión del tiempo

Anar més enllà d'un software per a comptabilitat d’empresa

Publicado por: Cristina Cañas on 25/4/2019

En molts casos veiem com la digitalització de la pime comença per l'elecció d'un software per a portar la comptabilitat de l’empresa, avui dia, cenyir-se només a les necessitats comptables a l'hora de seleccionar el nostre software de gestió deixaria masses aspectes fora de control o simplement, disgregats entre diferents aplicacions i programes.

Leer más

Topics: a3ERP, Wolters Kluwer, pimes, comptabilitat, cambio ERP, gestió de nómines

Per a què serveix un programa de gestió documental

Publicado por: Natalia Martínez on 23/4/2019

La necessitat d'organitzar la informació és un factor important per a l'èxit d'un creixent nombre de companyies i per això, les còpies en paper estan passant a ocupar un segon pla.

Un sistema de gestió documental gestiona, administra i controlar el flux de documents dins d'una organització. Es tracta d'una forma d'organitzar els documents i imatges digitals en una localització centralitzada a la qual els empleats puguin accedir de forma fàcil i senzilla.

Aquest sistema de gestió documental s'està convertint en una eina cada cop més imprescindible per a les empreses i institucions pel fet que la informació que generen les companyies creix exponencialment i els antics sistemes d'emmagatzematge presenten masses manques.

Leer más

Topics: Wolters Kluwer, software de gestió, software empresarial, gestió documental, digitalització, factures, a3ERP | scan, gestió de nómines

Tramitacions electròniques per a autònoms

Publicado por: Cristina Cañas on 18/4/2019

La comunicació telemàtica per part de l’Administració comença a ser obligatòria per a les empreses el 2016, ampliant-se als treballadors autònoms l’octubre de 2018. Desapareixen així les tradicionals notificacions en paper amb acusació de rebut.

Això ha fet que els professionals independents hagin hagut de recórrer a comptar amb un software de gestió que inclogui la possibilitat de realitzar aquestes presentacions còmodament o bé, recórrer a despatxos professionals per a externalitzar aquest servei, d’aquesta manera, són ells qui porten tots els tràmits relacionats amb afiliació, cotització, recaptació de quotes i la recepció de notificacions electròniques de les diferents administracions oficials.

Leer más

Topics: a3ERP, Wolters Kluwer, ERP, notificacions electròniques, software empresarial, gestión empresarial, digitalización, cambio ERP, autònoms

Motius per a afrontar un canvi d'ERP

Publicado por: Cristina Cañas on 11/4/2019

L'elecció d'un ERP a l'inici de l'activitat de l'empresa ja suposa una difícil decisió per a l'equip directiu, per tant, un canvi d’ERP, encara més. El canvi d'eines que afecten a tota la companyia sol suscitar una sensació temorosa i escèptica per part dels treballadors. 
Els motius per a no voler afrontar un canvi d'aquesta dimensió solen ser diversos, i encara que no els falta lògica, es poden vèncer des de la lògica igualment. 

Leer más

Topics: a3ERP, Wolters Kluwer, ERP, software de gestión, software empresarial, resistencia al cambio, gestión empresarial, digitalización, cambio ERP

Com vèncer la resistència al canvi a la implantació de solucions de RH

Publicado por: Natalia Martínez on 28/3/2019

En fer canvis a l'empresa, hi ha una llarga llista de factors que n'influeixen a l'èxit final. Malgrat el fet que la llista és llarga, hi ha un factor clau, el capital humà, atès que els integrants de l'empresa seran els encarregats de dur a terme les tasques necessàries per al canvi.

Leer más

Topics: Wolters Kluwer, Recursos Humans, comunicació interna, rrhh, gestió del talent, rotació de personal, comunicación, software de gestión, gestión, resistència al canvi

Claus per a una política retributiva adequada a la teva empresa

Publicado por: Cristina Cañas on 21/3/2019

Afrontar la implantació d'una política retributiva a partir de l'anàlisi salarial sempre és una tasca complicada per al departament de recursos humans.

Leer más

Topics: a3EQUIPO, Departaments de RRHH, Recursos Humans, rrhh, gestió del talent, retenció del talent, política retributiva, anàlisi salarial

Últimas entradas

Categorías

Ver todo

¡Suscríbete a nuestra newsletter!