Com implementar el control de producció en 5 passos

Publicado por: Natalia Martínez on 17/10/2019

El control de producció és un sistema format per la suma d’accions i responsabilitats empresarials que busquen garantir tres objectius principals:

Leer más

Topics: a3ERP, ERP, producción, a3ERP | producción

Automatització i Gestió de documents bancaris per a PIMES

Publicado por: Natalia Martínez on 17/10/2019

Pensar que la gestió de documents bancaris és només una inversió a realitzar per les grans empreses, és un error.

Leer más

Topics: a3ERP, ERP, bank, gestió bancària, a3ERP | bank

5 beneficis del software per al control de producció

Publicado por: Natalia Martínez on 17/10/2019

L'entrada en l'era de la informació ha significat per a l'empresa redoblar l'esforç que, fins ara, aplicava en l'anàlisi i control de dades.

Leer más

Topics: a3ERP, ERP

5 beneficis de fer servir un ERP al teu departament comptable

Publicado por: Natalia Martínez on 3/10/2019

Fa anys que el sector de les PIMES gaudeix del valor de l’automatització. L’avenç tecnològic està guanyant cada cop més importància gràcies a les tecnologies que simplifiquen i acceleren processos, entre ells, els tediosos procediments comptables.

Leer más

Topics: a3ERP, ERP, contabilidad, a3ERP | contabilidad

Consells per a gestionar les nòmines sense estrès

Publicado por: Natalia Martínez on 16/9/2019

Una de les tasques administratives més importants dins d’una empresa és la gestió de nòmines. No es tracta del pagament d’una quantitat a final de mes, sinó que hem d’estar segurs que la quantitat és la correcta i ha d’anar acompanyada d’una nòmina que compleixi els termes legals i estigui dintre del termini pactat.

Leer más

Topics: a3EQUIPO, gestió de nómines

Com realitzar Avaluació 360º amb garanties

Publicado por: Natalia Martínez on 16/9/2019

Com ja saben, una part de l’èxit empresarial depèn del rendiment de les persones que formen part de l’organització. Per aquest motiu, una tasca important del departament de Recursos Humans és avaluar l’equip per a poder prendre decisions i planificar les acciones orientades a obtenir millors resultats en la productivitat de la companyia. La clau per a aconseguir-ho: avaluacions 360º.

Leer más

Topics: a3EQUIPO, evaluación del desempeño, evaluación 360º

11 tips per a una gestió òptima del temps en el treball

Publicado por: Cristina Cañas on 5/9/2019

Arriba el final de la teva jornada laboral i no has fet ni la meitat de coses de les quals t'havies proposat quan vas començar. Informes sense realitzar, presentacions sense acabar… Segurament alguna que una altra vegada t'has vist en aquesta tessitura. I si et digués que amb uns quants consells podries aconseguir un aprofitament òptim de la teva jornada diària?

La resposta als nostres problemes es troba en la gestió o control del temps. Sona bé, veritat?. La gestió eficaç del temps… Però, què dimonis significa? Bé, la gestió del temps en el treball és el procés pel qual una persona divideix la durada de les activitats segons les tasques que ha de realitzar.

Leer más

Topics: gestió del temps, a3gestión del tiempo

7 consells per a una selecció de personal d'èxit

Publicado por: Cristina Cañas on 5/9/2019

El departament de Recursos Humans dins de l'empresa realitza gran quantitat de funcions, entre elles es troba la selecció de personal, una tasca que implica gran quantitat de temps i esforç i que no sempre es valora amb la rellevància que té en el creixement de l'organització.

No només es tracta de seleccionar als candidats adequats per als llocs vacants en l'empresa. Els professionals de recursos humans han de comptar amb visió de futur, evitar la rotació de personal involuntària, treballar en la retenció del talent i ser capaç de tenir una visió de futur que permeti desenvolupar plans de carrera professional i créixer dins de l'organització.

Escollir a un sol candidat no és una decisió fàcil ni sobtada, per la qual cosa hem reunit 7 consells per a dur a terme una selecció de personal d'èxit:

Leer más

Topics: a3ERP, Wolters Kluwer, procesos de selección

Trucs per a fer un assentament comptable

Publicado por: Cristina Cañas on 11/7/2019

Un assentament comptable és una anotació en el llibre de comptabilitat per a reflectir un moviment econòmic.

Leer más

Topics: Wolters Kluwer, solució de gestió, assentament comptable

Es pot canviar de conveni col·lectiu?

Publicado por: Cristina Cañas on 4/7/2019

Tot conveni col·lectiu està basat en el Estatut dels Treballadors i, en tots els casos, han de suposar millores sobre aquest.

Leer más

Topics: a3equipo, Wolters Kluwer, rrhh, solució de gestió, evaluación del desempeño

Últimas entradas

Categorías

Ver todo

¡Suscríbete a nuestra newsletter!