Anar més enllà d'un software per a comptabilitat d’empresa

Publicado por Cristina Cañas - 25/4/2019

En molts casos veiem com la digitalització de la pime comença per l'elecció d'un software per a portar la comptabilitat de l’empresa, avui dia, cenyir-se només a les necessitats comptables a l'hora de seleccionar el nostre software de gestió deixaria masses aspectes fora de control o simplement, disgregats entre diferents aplicacions i programes.

Un ERP (Enterprise Resource Planning) és un software que integra la gestió de totes les àrees de la nostra empresa, independentment de la mida que tingui, sent especialment útil en la gestió de pimes.

Es conforma amb una base de dades única, on cada usuari pot accedir a la informació i completar-la en funció de les seves necessitats, integrant així totes les àrees del negoci en una sola aplicació.

En centralitzar la gestió de l'empresa, aconseguirem que tots els departaments tinguin accés a les dades actualitzades en temps real, cosa que agilitza les tasques i millora la comunicació interna, millorant així l'efectivitat i productivitat de cadascun dels equips.

Avantatges de comptar amb un software ERP

  • Aconseguir una visió global del negoci basada en dades reals
  • Millorar l'estratègia de negoci, prenent decisions basades en dades
  • Comptar amb dades actualitzades en temps real, des de qualsevol lloc i dispositiu
  • Augmentar l'eficiència i la productivitat
  • Automatitzar processos, evitant pèrdues d'informació i errors humans
  • Dotar de major seguretat a tot el nostre sistema, protegint, a més, les nostres dades sensibles
  • Millorar la comunicació i connexió interdepartamental
  • Garantir l'adaptabilitat de l'eina segons el creixement de l'empresa, gràcies a la modularitat

Hauríem de poder integrar dins d'una mateixa eina les tasques de totes les àrees de l’empresa: direcció, fabricació, comptabilitat, nòmines, projectes, magatzem i control d'estoc, facturació, control de vendes i comandes, ecommerce...

Existeixen diversos sistemes ERP amb diferents funcionalitats, serveis i condicions diferents i una de les tasques més importants és la d'informar-se en profunditat sobre què ofereixen els diferents proveïdors abans de prendre una decisió. És important no precipitar-se en la presa de decisió, ja que és una eina que pot influir de forma crucial en el desenvolupament i creixement de la pime.

El primer que has de tenir en compte és la mida de la teva pime, les necessitats del negoci i, evidentment, el pressupost de la teva empresa. Si vols saber més sobre com escollit correctament un ERP i el que pot oferir a l’empresa descarrega el nostre ebook, al qual trobaràs característiques, tipologies, formes d’integració, tipus d’empreses i adaptació dels sistemes que fan servir, avantatges de la correcta explotació d’un ERP i les àrees de l’empresa que es veuran beneficiades.

 

guia elegir ERP

 

Etiquetas: a3ERP, Wolters Kluwer, pimes, comptabilitat, cambio ERP, gestió de nómines

Últimas entradas

Categorías

Ver todo

¡Suscríbete a nuestra newsletter!